Porządkujemy chaos w firmowych ubezpieczeniach

Uporządkowanie procesu ubezpieczeń jest jednym z elementów obsługi brokerskiej.

Obsługa brokerska

Układamy proces obsługi firmowych
ubezpieczeń, a chaos znika

Uporządkowanie procesu ubezpieczeń – na czym polega?

Obserwujemy sytuacje, w których zarządzanie firmowymi ubezpieczeniami jest rozproszone wśród kilku jednostek w firmie.

Dla przykładu: za ubezpieczenie firmowej floty odpowiada dział logistyki, OC działalności załatwia dział sprzedaży, bo potrzebują pod przetarg, ubezpieczeniem budynku zajmuje się biuro zarządu, bo bank wymaga polisy pod kredyt. Albo w dowolnej innej konfiguracji.

Brak skoordynowanych działań w obszarze ubezpieczeń powoduje m.in. większe zaangażowanie pracowników (bo kilka osób zajmuje się ubezpieczeniami równolegle), brak kontroli nad kosztami (których nie da się obniżyć), możliwość przeoczenia terminów polis, a nawet dublowanie się polis.

Uporządkowanie procesu ubezpieczeń

Uporządkowanie procesu ubezpieczeń jest jednym z elementów obsługi brokerskiej.

Uporządkowanie procesu ubezpieczeń – jak działamy?

Zawsze zaczynamy od wstępnej konsultacji, najczęściej w formie rozmowy telefonicznej. Podczas rozmowy ustalamy aktualną sytuację Twojej firmy, ustalamy oczekiwania i krótko przedstawiamy możliwości. Po rozmowie przesyłamy mailem konkretną koncepcję dalszych działań wraz ze szczegółowymi pytaniami oraz wykazem danych i dokumentów potrzebnych, aby działać dalej.

Uporządkowanie procesu ubezpieczeń

Faq

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli masz inne pytania np. o naszą firmę, o Twoje ubezpieczenia, o likwidację szkód skontaktuj się z nami.

Uporządkowanie procesu ubezpieczeń

Standardowa obsługa brokerska jest dla klienta bezpłatna. Zgodnie z ustawą o dystrybucji ubezpieczeń, to zakład ubezpieczeń wypłaca brokerowi część swojej prowizji od zawartych i opłaconych polis. 

Świadczymy także odpłatne usługi, np. szkolenia, audyty ubezpieczeniowe, audyty polis podwykonawców, likwidacja szkód z polis obcych itp. W takich przypadkach koszty ustalany jest przed rozpoczęciem usługi.

Nie.

Standardowo w składce skalkulowanej przez zakład ubezpieczeń zawarte jest już wynagrodzenie dystrybutora, niezależnie od kanału sprzedaży. Z kolei korzystanie z usług brokera może mieć wpływ na obniżenie składek – wynika to z możliwości negocjacyjnych brokera.

Specjalizujemy się w obsłudze firm i staramy się oferować kompleksową ochronę ubezpieczeniową Ubezpieczamy m.in. mienie firmowe, OC działalności, OC zawodową, floty pojazdów, ryzyka budowlano-montażowe, gwarancje ubezpieczeniowe, ryzyka transportowe, pracowników i inne.

Jako broker ubezpieczeniowy reprezentujemy klienta, a nie zakład ubezpieczeń, dlatego nie jesteśmy ograniczeni umowami (jak np. multiagent). Możemy występować o oferty do wszystkich zakładów ubezpieczeń na rynku, oferujących ubezpieczenia danego rodzaju.

obsługa brokerska obsługa polis i rat porównanie ofert

Zacznijmy od rozmowy

W czasie krótkiej rozmowy określimy Twoje oczekiwania i przedstawimy możliwości. Oddzwaniamy całkiem szybko. 

    Administratorem danych osobowych jest firma INSUO Broker, ul. Żółkiewskiego 37/41, 87-100 Toruń, NIP: 8792485720, REGON: 340889704. Podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości przygotowania ofert i obsługi ubezpieczenia.






    broker ubezpieczeniowy insuo
    Wolisz wykonać pierwszy krok? Zadzwoń: +48 512-227-824

    Za wcześnie na rozmowę o współpracy? Zacznij od naszego bloga dla przedsiębiorców i menedżerów, na którym opisujemy praktyczne kwestie związane z ubezpieczeniami w firmie.